Ustvarjamo kreativna besedila in pišemo strokovne članke za podjetja:
- Prodajna in predstavitvena besedila.
- Kreativna besedila za splet in socialna omrežja.
- Interna gradiva podjetij, društev.
Marketinški material ali katerikoli pisni izdelek mora izražati:
- Jasnost: podajanje stališč, predlogov in zamisli na razumljiv način, da bo tudi bralec razumel, kaj ste vi imeli v mislih.
- Jedrnatost: natančno in strnjeno besedilo.
- Povezanost: logično povezani stavki in vezno besedilo, ki povezuje členjenost med poglavji, podpoglavji.
Pisanje pisnih izdelkov in marketinškega materiala ni naključno opravilo, pri katerem bi se lahko umaknili in upali, da našega izdelka ne bodo ocenjevali in kritično presojali, temveč je dokaz, koliko smo za lasten osebni in poslovni uspeh pripravljeni storiti sami. Je projekt, ki se začne z idejo, kaj želite pisati in raziskati, katero področje vas zanima in koliko energije in časa ste pripravljeni v kakovostni izdelek vložiti.
Pozorni pa moramo biti tudi na jezik in tehnično obliko pisnih izdelkov. Ustrezati mora vsebinskim, jezikovnim in oblikovnim ciljem posameznika in/ali podjetja. Zato je poleg vsebinske izdelave izbira lektorja in tehnično oblikovanje ključnega pomena.
Hitro, predvsem pa kakovostno, vam svetujemo pri zasnovi pisnih izdelkov in marketinškega materiala, tudi v roku 24 ur od prejema naročila.
Naši sodelavci so priznani strokovnjaki za lektoriranje ter grafično in tehnično oblikovanje strokovnih besedil.